روز درختکاری

افتتاح وبسایت همزمان با کاشت نهال در شرکت

در 15 اسفند روز درختکاری و با کاشت نهال در محوطه شرکت توسط اعضای شرکت لیفت گستر آسیا “ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک و ماشین آلات انبارداری”  وب سایت شرکت نیز با دامنه های بین المللی (com.)  دامنه ایرانی (ir.) افتتاح شد.

در تقویم ما ایرانیان روز 15 اسفند به نام روز درختکاری نامگذاری شده است. رسم بر این است که همه ایرانیان با کاشت نهال برای خود میخواهند سهمی در حفظ محیط زیست و ایجاد طبیعت سبز داشته باشند.

بر آن شدیم تا در این روز همزمان با کاشت نهال در محوطه شرکت وبسایت لیفت گستر آسیا را افتتاح کنیم تا از این طریق خدمات و محصولات خود را در معرض دید مشتریان و همکاران خود قرار دهیم.

در 15 اسفند روز درختکاری و با کاشت نهال در محوطه شرکت توسط اعضای شرکت لیفت گستر آسیا “ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک و ماشین آلات انبارداری”  وب سایت شرکت نیز با دامنه  بین المللی (com.)  دامنه ایرانی (ir.) افتتاح شد.

وبسایت لیفت گستر آسیا پس از توقفی چندماهه به دلایل معلوم دوباره بازطراحی شده و با ظاهری کاربر پسند و همچنین با در نظر گرفتن تمامی المان های طراحی و ایجاد مطالب کاربردی در زمینه خرید و فروش لیفتراک، ماشین آلات انبارداری و باتری های لفتراک و خدمات تعمیرات لیفتراک نیاز همه مشتریان را برطرف نماید. البته برای کامل شدن مطالب و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد همه محصولات نیازمند زمان هستیم تا وبسایت لیفت گستر آسیا بتواند به عنوان وبسایت مرجع در اختیار عموم قرا  گیرد.

شما عزیزان میتوانید با نظرات و پیشنهادات سازنده خود درباره شرکت و اطلاعات وبسایت ما را یاری نمایید.

2 نظر

  • دهقان نژاد

    جناب آقاي توكلي
    با سلام و احترام
    بسيار خرسندم از مشاهده راه اندازي سايت خوب ليفت گستر آسيا و همچنين توسعه زيرساخت هاي مناسب به جهت هر چه تكميل تر نمودن نقاط قوت اين شركت، تبريك بنده را پذيرا باشيد، مطمئنا مديرت توانممند جنابعالي با عنايت خداوند منان ، گامي به سوي كمال اين شركت خواهد بود. بنده آماده هرگونه همكاري و همفكري بي دريغ در اين خصوص هستم.

    با تشكر
    امير دهقان نژاد

    • لیفت گستر آسیا

      با سلام
      نظر شما دریافت شد
      سپاس

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *