تعمیر لیفتراک کوماتسو

تعمیر لیفتراک کوماتسو

تمام محصولات لیفتراک کوماتسو از کیفیت و کارآیی بسیار بالا برخوردار هستند و امروزه بسیاری از صنایع تمایل دارند از یکی از انواع لیفتراک کوماتسو در کسب و کار خود استفاده کنند.

هر روز، بیش از پیش، شهرت و محبوبیت انواع محصولات لیفتراک کوماتسو در جهان افزایش پیدا می کند؛ نه تنها لیفتراک های کوماتسو، بلکه سایر محصولات این شرکت نیز مورد توجه صنعتگران و مدیران صنایع قرار گرفته اند.

با خرید یکی از محصولات لیفتراک کوماتسو برای حمل و نقل بار در انبار، ایمنی بارگیری تضمین می شود و در هزینه های جانبی صرفه جویی شده و موجب افزایش بهره وری در این صنایع خواهد شد. 

لیفتراک های دیزلی کوماتسو

با دوام و کارآمد برای حمل کالاهای سنگین

یکی از محصولات لیفتراک کوماتسو که اغلب در فضاهای آزاد و برای حمل و نقل بار با تناژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد، لیفتراک های دیزلی این شرکت هستند؛ این دسته از محصولات دیزلی، قابلیت حمل با از 9 تا 40 تن را دارند.

به طور معمول، لیفتراک های دیزلی پرکاربرد کوماتسو، ظرفیت بارگیری از 9 تا 15 تن را دارند و بر اساس فناوری پنوماتیک کار می کنند که برای کار در فضاهای آزاد طراحی شده است.

لیفتراک های دیزلی کوماتسو با وزن بالا، 15 تا 18 تن ظرفیت بارگیری، نوع ویژه ای از این دستگاه ها هستند که با ضریب ایمنی بالا کار می کنند.

لیفتراک های سنگین وزن دیزلی کوماتسو با ظرفیت بارگیری 22 تا 35 تن، مدلی از لیفتراک ها هستند که برای کاربردهای ویژه ساخته شده اند. 

کاهش هزینه های حمل بار در صنایع بسیار بزرگ مانند بارگیری در بنادر و اسکله ها، توسط لیفتراک های دیزلی سنگین وزن کوماتسو با ایمنی بسیا عالی انجام می شود.

مزایای استفاده از انواع لیفتراک کوماتسو

کسانی که تجربه استفاده از محصولات لیفتراک کوماتسو را در حمل و نقل کالا دارند، بی شک به شما توصیه خواهند کرد که برای کسب و کار خود، یکی از این لیفتراک ها را خریداری کنید.

افزایش راندمان کار همراه با سرعت، دقت و ایمنی بالا، از امتیازات تمام مصولات تولیدی شرکت کوماتسو هستند. 

یکی از دلایلی که موجب شهرت انواع محصولات لیفتراک کوماتسو در میان مهندسان و صنایع شده است، طراحی فنی و ارگونومیک پیشرفته و مدرن این دستگاه ها است که البته این ویژگی، یک مزیت بزرگ و ارزشمند برای این محصولات محسوب می شود.

موتورهای پرقدرت برای تمام مدل های لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز طراحی شده است و تمام تجهیزات ایمنی نیز برای این دستگاه ها قرار داده شده است.

لیفتراک های برقی، در دو مدل 3 و 4 چرخ، رایج ترین دستگاه ها برای انبارهای کوچک هستند؛ در واقع ابعاد کوچک و نوع سوخت این لیفتراک ها یک مزیت اصلی برای حمل بارهای سبک تر به شمار می رود.

با استفاده از لیفتراک های برقی می توان تا 5 تن بار را جابه جا نمود. البته بسیاری از کسب و کارهایی که قصد دارند کالاهایی با وزن 5 تا 8 تن را حمل کنند، ترجیح می دهند لیفتراک های دوگانه سوز کوماتسو را خریداری کنند؛ بازدهی این دسته از لیفتراک ها مانند سایر محصولات لیفتراک کوماتسو است و بهترین بهره وری را دارد.

تعمیر کار لیفتراک

درخواست خودتون رو ثبت کنید