فروش لیفتراک هلی

فروش لیفتراک هلی

لیفتراک هلیلیفتراک هلی

هسته مرکزی شرکت HELI در سال ۱۹۵۸ با نام اولیه تجهیزات و ماشین آلات معدنی HEFEI آغاز به کار کرد . شکل گیری و گسترش آن در سال ۱۹۹۳ انجام شد و هم اکنون این شرکت عضو بورس شانگهای می باشد . محصولات این شرکت شامل انواع لیفتراک ، لودر چرخ لاستیکی ، ماشین آلات معدنی ، ماشین های الکتریکی ، قطعات ریخته گری ، مواد آهنی و … می باشد . شرکت هلی، ۲۴ سال متوالی در زمینه تولید و فروش لیفتراک رتبه نخست را در کشور چین کسب کرده است و جز ء ده تولید کننده برتر لیفتراک در جهان می باشد .

هدف این شرکت وارد شدن به بازارهای جهانی با تغییر از صنعتی سنتی به صنعتی با تکنولوژی مدرن می باشد که با ایجاد واحد تحقیق و توسعه به این مهم رسیده است .شرکت لیفت گستر آسیا لیفتراک هلی را در سری و مدلهای لیفتراک دیزلی هلی، لیفتراک دوگانه سوز هلی و لیفتراک برقی هلی به بازار عرضه می کند.

  • انواع لیفتراک برقی از تناژ 1 الی 3.5 تن با ارتفاع دکل های متفاوت کانتینر رو تا 6 متر و با سیستم کنترلر و الکتروموتورهای ac ایتالیایی
  • لیفتراک دیزل از تناژ 1 الی 42 تن با ارتفاع دکل های متفاوت کانتینر رو تا 6 متر با موتورهای ایسوزو ژاپن و کامینز امریکا و لیفتراکهای مخصوص حمل کانتینر که به نامهای تاپ لیفت یا ریچ استاکر نیز شناخته میشوند.
  • لیفتراک دوگانه سوز (گاز و بنزین )از تناژ 1 الی 5 تن با ارتفاع دکل های متفاوت کانتینر رو تا 6 متر و موتورهای نیسان ژاپن
  • ریچتراکهای برقی از تناژ 1 الی 2.5 تن با ارتفاع دکل های متفاوت کانتینر رو تا 10متر

شرکت لیفت گستر آسیا  آمادگی تامین انواع لیفتراک های هلی مورد نیاز را با مناسب ترین قیمت و شرایط بصورت تحویل فوری دارا می باشد ، شایان ذکر است محصولات این شرکت شامل : انواع لیفتراک های دیزلی 1.5 الی 3.5 تن، لیفتراگ دوگانه سوز (گاز- بنزین) 2 الی 3.5 تن و لیفتراک های برقی 1.5 الی 3 تن  بوده و کلیه محصولات به مدت یک سال و یا 2500 ساعت کارکرد از طرف شرکت و مطابق با استانداردهای شرکت سازنده دارای گارانتی میباشد .
فروش لیفتراک هلی -  تعمیر لیفتراک هلی - قطعات لیفتراک هلی

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد خرید انواع  لیفتراک هلی میتو انید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 02144793001                   همراه: 09122385849
ایمیل: liftgostar@gmail.com