رول گیر لیفتراک

رول گیر لیفتراک | رول بر لیفتراک

رولگیر لیفتراک

رول گیر لیفتراک Forklift roller نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای جابجایی و حمل کالاهای رولی مانند رول های بزرگ کاغذ و انواع لوله های بزرگ به کار میرود. افرازه یا لیفتراک ماشینی است دارای اجزای زیر می باشد :

  • دکل
  • شاخک
  • ملحقات

با توجه به نوع صنف فعالیتی شما مشتریان و متقاضیان محترم برای حمل و نقل، جابجائی و انبارنمودن بارها در اشکال و ظرفیتهای مختلف طراحی و ساخته می‌شود.
متناسب با نوع کار و محیط از سوخت‌های فسیلی، گاز یا برق استفاده می ‌کنند.

رول گیر لیفتراک یکی از انواع الحاقیه لیفتراک می باشد که به علت مزایای برجسته ایی که دارد این روزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. الحاقیه ها ی لیفتراک با طراحی خاصی که دارد میتواند کار حمل و نقل و ترانزیت را چهار برابر سریعتر کند. شما میتوانید با استفاده از الحاقیه ها ی متناسب با صنف فعالیتی خود ؛ از این ملحقات استفاده نمایید و کار خود را چهار برابر سریع تر کنید.
برای مثال شما میتوانید برای جا به جایی رول های خود از رول گیر استفاده نمایید.
شرکت لیفت گستر آسیا علاوه بر فروش و تعمیر این محصول ؛ این مقاله را تهیه و تدوین نموده است که شما مشتریان و متقاضیان محترم با مزایا و معایب و کاربرد این محصول به طور کامل آشنا شوید و با آشنایی و آگاهی کامل برای خرید این محصول اقدام نمایید.
پس با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

وظیفه ی اصلی رول گیر لیفتراک :

وظیفه ی اصلی رولگیر لیفتراک این است که ؛ میتواند رول های بزرگ و سنگین را به راحتی جابجا کند. رول گیر در مدل های مختلفی موجود می باشد و با توجه به نیاز شما ارائه میگردد. این محصول قابلیت چرخش 360 و 180 درجه را دارد که کار اکثر شما مشتریان و متقاضیان محترم را آسان کرده است.

یکی از نکات قابل ذکر این است که این ابزار بسیار کاربردی میتواند انواع رول ها را بدون داشتن محدودیتی در قطر ؛ وزن یا نوع کاغذ در هر اندازه ایی که باشد به آسانی جابجا کند و هم از نظر سرعت انجام کار و هم از نظر نیروی انسانی به شما کمک شایانی می نماید. شرکت لیفت گستر آسیا با در نظر گرفتن نیاز عمده ی صنایع و کارخانه جات برای جابجایی و انتقال رول های بزرگ در جهت فراهم سازی نیاز شما عزیزان اقدام به فروش انواع الحاقیه های لیفتراک از برندهای معتبر جهانی نموده است.

کاربرد های رول گیر لیفتراک

- کاغذ سازی
- تخلیه ی مواد دایره ایی
- کارخانجات تولید کیسه های پلاستیکی
- کارخانه جات تولید دستمال کاغذی
- کارخانه تولید نایلون
و برای تمامی کارخانه جات و صنایعی که محصولات آنها بصورت رولی میباشند ؛ کاربرد بسیار زیادی دارند.

مزایای استفاده از رول گیر لیفتراک

- طراحی مناسب و زیبا
- چرخش مداوم 360 درجه ، بازوی گیره ایی که میتواند هر کالای رول مانندی که باشد را جابجا کند و بچرخاند یا معکوس کند. ( رول گیر بعد از گرفتن و بلند کردن رول می تواند آن را 360 درجه بچرخاند و یا معکوس نماید.)
- ساختار جمع و جور
- ظاهر زیبا
- دارا بودن قطعه فشار شکن

این قطعه کار تنظیم فشار وارده به رول را به دقت کنترل میکند و نمی گذارد که به رول آسیبی برسد .( در گذشته که برای جابجایی رول ها از رولگیر استفاده نمیشد مشکلاتی را برای صاحبین کارخانجات و صنایع بوجود می آورد اگر بخواهیم به چندی از این مشکلات اشاره کنیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. افزایش ضایعات بر اثر افزایش فشار وارده بر رول ها
  2. اسیب دیدگی و خرابی آنها و خساراتی که از جانب هزینه وارد میشود
    اشاره کرد.

صرفه جویی در زمان ( اگر بخواهیم رول های سنگین را بصورت سنتی جابجا کنیم ؛ از دو جهت دچار زیان خواهیم شد:

  1. اولین جهت نیاز به نیروی انسانی بیشتر که این خود مستلزم افزایش هزینه میشود.
  2. جنبه ی دوم صرف مدت زمان زیادی برای جابجایی است ؛ پس اگر یک گزینه ی مناسب در اختیار ما باشد رولگیر شرکت لیفت گستر آسیا میباشد. )

- عملکردی آسان و راحت
- بهبود عملکرد و کارایی کالای رولی شما
- عملکرد پایدار
- عمر طولانی و با دوام ( با توجه به اینکه شرکت لیفت گستر آسیا خدمات تعمیر و فروش را انجام میدهد ؛ شما عزیزان میتوانید با اطمینان به عمر طولانی این محصول ان را خریداری کنید. )

وزن های این محصول عبارتند از :

- رول گیر 3 تن
- رول گیر 5 تن
- رول گیر 2 تن

رول گیر پشت :

- رول گیر 41
- رول گیر 51
- رول گیر 64

امکانات رول گیر لیفتراک

- نصب سریع بر روی لیفتراک
- قابلیت جدا شدن از لیفتراک
- چرخش 360 درجه در دو جهت
- تنظیم فشار با توجه به رول موردنظر

- قابلیت نصب در انواع کلاسهای لیفتراک 1.5 الی 8 تن
- قابلیت نصب سریع و جداشدنی از لیفتراک
- قابلیت نصب جکهای تغیر قطر در زاویهای 45 درجه

چند نکته ی مثبت و موثر در ارتباط با شرکت لیفت گستر آسیا بخوانید :

- این شرکت در جهت ارائه ی خدمات تکمیلی به شما مشتریان و متقاضیان عزیزان در صورت نیاز آماده نصب و تعمیر رول گیر لیفتراک و خدمات رسانی به سراسر کشور می باشد.
- رول گیر لیفتراک یک ابزار عالی به عنوان “تسهیل بار بری ” برای کلیه امورحمل ونقل رول ها و اجسامی مشابه آن است.
پس خرید این محصول فوق العاده را از شرکت لیفت گستر آسیا از دست ندهید.
این شرکت با افتخار این مژده را به شما عزیزان میدهد رول گیر لیفتراک توسط این شرکت گارانتی میشوند.
رول گیر لیفتراک و محصولات مورد نیاز لیفتراک توسط این شرکت ارائه میشود و همچنین دارای گارانتی میباشد.
مشتریان عزیز میتوانند در جهت تکمیل اطلاعات خود برا دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرند تا شما عزیزان را در جهت انتخابی بهتر راهنمایی کنند.
کیفیت کار ؛ الویت شرکت ما می باشد. اگر دنبال محصول با کیفیت همراه با گارانتی و ضمانت هستید این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

"رول گیر لیفتراک"  نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای جابجایی و حمل کالاهای رولی مانند رول های بزرگ کاغذ و انواع لوله های بزرگ به کار میرود. شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه رول گیر لیفتراک با برندهای Cascade و Kaup آلمان  به همراه خدمات  نصب  و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع  الحاقیه رول گیر لیفتراک  میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 2-02144793001               همراه: 09122385849
ایمیل: liftgostar@gmail.com

رول گیر لیفتراک

رول گیر لیفتراک

رول گیر لیفتراک

رول گیر لیفتراک