بلوک گیر برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع  الحاقیه بلوک گیر لیفتراک و خدمات  تعمیرونصب میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید : تلفن : 2-02144793001                    همراه: 09122385849 ایمیل: liftgostar@gmail.com

بلوک گیر لیفتراک

بلوک گیر لیفتراک

Fork Lift Truck Block System

بلوک گیر لیفتراک که یکی از انواع ملحقات لیفتراک است و همچنین یکی از کارآمد ترین ملحقات به حساب می آید که کمک شایانی در زمینه ی جابجایی انواع بلوک به کارخانجات و صنایع مختلف کرده است. بلوک گیر نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای حمل و جابجایی انواع بلوک ساختمانی به وسیلۀ لیفتراک بکار میرود. شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه بلوک گیر  با برندهای Cascade و Kaup آلمان  به همراه خدمات  نصب  و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

بلوک گیر لیفتراک

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به جابجایی و حمل و نقل بلوک های سنگین و بزرگ دارید و جابجایی بلوک های سنگین به یک دغدغه برای شما تبدیل شده است ؛ نگرانی شما به پایان رسیده است زیرا ما به شما بلوک گیر لیفتراک را معرفی میکنیم که هم در زمینه ی جابجایی آسان و چه در زمینه ی چیدمانی مرتب کمک بسیاری به شما خواهد کرد.
شرکت لیفت گستر آسیا با توجه به نیاز عمده صنعت ساختمان سازی و سایر صنایعی که نیاز به جابجایی بلوک ها دارند ؛ بلوک گیر را از برند های معتبر جهانی تهیه و توضیع میکند.
در واقع این محصول برای جابجایی انواع بلوک ها و جدول ها میباشد که شما مشتریان عزیز میتوانید با حمل جدول و بلوک های خود با این محصول کار خود را تسهیل ببخشید.

بلوک گیر لیفتراک
شما در هر صنعتی که فعالیت میکنید ؛ در صورتی که نیاز داشتید بلوک و جداول سیمانی و آجری خود را جابجا کنید میتوانید از بلوک گیر لیفتراک استفاده نمایید.
این محصول علاوه بر تسهیل در جابجایی و صرفه جویی در زمان از آسیب وارده بر بلوک و جدول های شما جلوگیری خواهد کرد.
یک مزین بارز این الحاقیه ی لیفتراک این است که ؛ شما کاربران گرامی میتوانید بلوک ها و جداول خود را در هر نوع و سایزی که باشند با استفاده از بلوک گیر جابجا کنید و بصورت مرتب بچینید. در واقع این محصول هیچ گونه محدودیتی چه در زمینه ی نوع و چه در زمینه ی سایز حتی جنس بلوک ندارد.
این نوع الحاقیه لیفتراک برای صنعت ساختمان سازی و صنایعی که مشغول به ساختن انواع بلوک ها و جداول سیمانی و آجری و... هستند ؛ بسیار مناسب و مفید است.

مزایای استفاده از بلوک گیر لیفتراک

  1. جلوگیری از آسیب وارده به بلوک و جدول: بلوک گیر بار را بالا میبرد و از سقوط بار گرفته شده در صورت بروز هرگونه خطای انسانی و یا اشکال و پارگی در مدار هیدرولیک لیفتراک جلوگیری می کند. در این صورت ضرر شما مشتریان و متقاضیان محترم به حداقل میرسد.
  2. نحوه ی کار این الحاقیه به این صورت است که با نصب این قطعه در مدار هیدرولیکی ؛مدار شبیه به یک شیر یک طرفه عمل می کند و از آسیب به بار بلند شده جلوگیری می کند.
  3. ایمنی کاربر : به طبع ؛ بلند کردن بلوک ها و جداول سنگین بصورت دستی کار بسیار سخت و طاقت فرسایی میباشد و به مرور زمان باعث بروز مشکلاتی از جمله دیست کمر و... میشود. اما با جابجایی بلوک ها با استفاده از بلوک گیر لیفتراک ؛ هیچ اسیبی به کاربر وارد نخواهد شد.
  4. صرفه جویی در زمان : جابجایی بلوک های سنگین کاری سخت و طاقت فرسا و زمان بر است که در صورت استفاده از لیفتراک با الحاقیه ی مخصوص مناسب زمان بسیاری صرفه جویی خواهد شد.
  5. صرفه جویی در نیروی انسانی : شما میتوانید به جای استفاده از چندین نیروی انسانی از یک کاربر به عنوان راننده ی لیفتراک برای جابجایی بار خود استفاده کنید.
  6. صرفه جویی در هزینه های اضافی : هزینه های اضافی ایی از جمله بلوک های شکسته شده – نیروی انسانی زیاد و... به حداقل میرسد.
  7. چیدمانی سریع و مرتب : با استفاده از این محصول کاربر لیفتراک به آسانی بلوک ها را بلند کرده و با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه آن توانایی چیدن مرتب بلوک ها و جداول را به شما خواهد داد.

بلوک گیر لیفتراک

امکانات بلوک گیر لیفتراک :

  • قابلیت نصب بر روی لیفتراک در توناژ های مختلف
  • نصب سریع و جداشدنی از لیفتراک
  • تنظیم فشار تا 160بار و متناسب با بار
  • قابلیت نصب روتیشن برای تخلیه
  • باز و بست همزمان فک ها
  • دارای قطعه چک ولو
  • قابلیت نصب ساید شیفت برای حرکت به طرفین

بلوک گیر لیفتراک

برخی از مزیت های شرکت لیفت گستر آسیا عبارتند از :

این شرکت در جهت ارائه ی خدمات تکمیلی به شما عزیزان در صورت نیاز آماده نصب و تعمیر انواع الحاقیه اعم بلوک گیر لیفتراک و خدمات رسانی به سراسر کشور می باشد.
این محصول یک ابزار عالی به عنوان “تسهیل بار بری ” برای کلیه امورحمل حمل و نقل بلوک میباشد.
این شرکت ؛ آماده ی عقد قرارداد برای فروش لیفتراک های صفر و کار کرده و همچنین اجاره ی لیفتراک میباشد.
از دیگر مزیت های این شرکت میتوان به تیمی متشکل از بهترین متخصصان و مهندسان برای تعمیر لیفتراک اشاره نمود.

بلوک گیر لیفتراک
شرکت لیفت گستر آسیا مجهز به تعمیر گاهی مجهز همراه بهترین و به روز ترین دستگاه ها برای تعمیر لیفتراک میباشد. در صورتی که لیفتراک شما یا تجهیزات و ملحقات آن دچار مشکل فنی شد شما میتوانید کار خود را به ما بسپارید.
لازم به ذکر است این شرکت مجهز به تعمیر سیار لیفتراک است. در صورتی که لیفتراک یا تجهیزات و ملحقات آن دچار نقص فنی بود ؛ شما میتوانید درخواست سرویس سیار لیفتراک را به این شرکت بدهید و متخصصان و مهندسین این شرکت در کوتاه ترین زمان برای تعمیر لیفتراک شما در محل مورد نظر حاضر میشوند و لیفتراک شما را تعمیر خواهند کرد.
این شرکت :علاوه بر بلوک گیر لیفتراک سایر ملحقات لیفتراک را نیز بفوش میرساند.
تمامی محصولات و خدماتی که توسط شرکت لیفت گستر آسیا ارایه میگردد توسط این شرکت گارانتی میشوند و دارای خدمات پس از فروش میباشند.
شما مشتریان و متقاضیان محترم میتوانید در صوذت لزوم با مشاورین با تجربه ی ما تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما شما را در جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با کار شما راهنمایی خواهند کرد.
پس خرید این محصول فوق العاده را از شرکت لیفت گستر آسیا از دست ندهید.

بلوک گیر

بلوک گیر

بلوک گیر لیفتراک

بلوک گیر