فروش لیفتراک هیوندای

فروش لیفتراک هیوندای لیفتراک هیوندای  

از بارزترین ویژگی های ماشین آلات سنگین و صنعتی هیوندای ساختار های مهندسی ارگونومی (Ergonomics) می باشد که درصدد کاهش فشارهای جسمانی و روانی اپراتورها در زمان کار با دستگاه است. کارخانه های ماشین آلات سنگین و صنعتی هیوندای با پیشرفته ترین سیستم های اتوماسیون، مهندسی های نوین وسیستم بازرسی کنترل کیفیت پشتیبانی می گردد که نهایتا منجر به تولید ماشین آلات با کیفیت بالا و تنوع زیاد برای رفع نیاز های مشتریان می شود.

فروش لیفتراک هیوندای با مناسب ترین قیمت و شرایط بصورت تحویل فوری دارا می باشد ، شایان ذکر است محصولات این شرکت شامل : لیفتراک 1 تن هیوندای ،لیفتراک 1.5 تن هیوندای، لیفتراک 2 تن هیوندای، لیفتراک 2.5 تن هیوندای، لیفتراک 3 تن هیوندای، لیفتراک 5 تن هیوندای، لیفتراک 7 تن هیوندای، با سوخت های دیزلی ، برقی و دوگانه سوز ( گاز و بنزین ) و انواع ریچتراک هیوندای بوده و کلیه محصولات به مدت یک سال و یا 2500 ساعت کارکرد از طرف شرکت و مطابق با استانداردهای شرکت سازنده دارای گارانتی میباشد.

شعار لیفتراک هیوندای
"کیفیت و کارایی بی همتا ؛ قدرت برای انجام کار"

لیفتراک هیوندای دیزلی دارای سه ویژگی کیفیت، کارایی و بهره وری اقتصادی است که مقتضای هر فضای کاری می باشد و علاوه بر این شما طراحی بدنه ی محکم و جمع و جور و شعاع کاری وسیع را هم به آن اضافه کنید.
لیفتراک هیوندای دوگانه سوز دارای ظاهری با ظرافت همراه با قدرت بالا و کیفیت بادوام می باشد. نیرومندی و انتشار آلایندگی بسیار پایین رضایت شما را در انجام کار در هر شرایط محیطی همیشه جلب می کند.
لیفتراک هیوندای برقی (باطری) بهره وری بالای انرژی، قابلیت تحرک عالی و اقتصادی بودن در محیط کار را برای شما به ارمغان می آورد. انجام پروژه با ماشین های هیوندای در هر زمان و مکان همیشه خوشایند است.

این مجموعه با بالاترین استانداردها در فروش و خدمات پس از فروش شامل تحویل فوری لیفتراک،  قطعات یدکی اصلی لیفتراک،  آموزش،  سرویس و  تعمیرات لیفتراک در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

در این راستا بسیاری از مدل های دستگاه ها در نمایشگاه مرکزی شرکت قابل عرضه و تحویل فوری به مشتریان محترم میباشد که با توجه به شرایط و نوع کاربری مشتریان،وبه منظور راهنمایی بیشتر خواهشمند است، با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت به شماره های  02144793001   و 02144793002  واحد فروش لیفتراک هیوندای تماس حاصل فرمائید.