عدل گیر لیفتراک | بغل گیر لیفتراک​

عدل گیر لیفتراک نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای جابجایی و حمل کالاهای خاص مانند ورق های کاغذی و …  به کار میرود. شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه عدل گیر لیفتراک با برندهای Cascade و Kaup آلمان  به همراه خدمات  نصب  و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

عدل گیر لیفتراک (بغل گیر لیفتراک)

عدل گیر لیفتراک که با نام بغل گیر لیفتراک نیز شناخته شده است ؛ در واقع نوعی الحاقیه ی لیفتراک به شمار می رود که کوک شایانی به شما عزیزان می کند. این ابزار دارای بازوانی با سایز های مختلف می باشد که بارهای مختلف را با توجه به اندازه ی آنها ؛ با سایز بازوان مخصوص جابجا می کند و عمل جابجایی را برای شما عزیزان بسیار آسان و ایمن می کند.

عدل گیر لیفتراک
ملحقات لیفتراک کلیه تجهیزاتی هستند که توسط شرکت سازنده لیفتراک ، مطابق با استانداردهای لازم برای حمل و جابجائی بارهای خاص به دکل یا شاخک لیفتراک اضافه می شود و عمل جا به جایی را برای شما عزیزان بسیار آسان می کند.

عدل گیر لیفتراک

طبق تعریفی که از الحاقیه ی لیفتراک خدمت شما عزیزان ارائه کردیم عدل گیر برای جابجایی بارهای شما عزیزان بجای شاخک بر روی لیفتراک اضافه می شود.

شرکت لیفت گستر آسیا با در نظر گرفتن نیاز عمده ی صنایع و کارخانه جات برای جابجایی و انتقال آسان و ایمن در جهت فراهم سازی نیاز شما عزیزان اقدام به فروش انواع الحاقیه از برندهای معتبر جهانی نموده است. عدلگیر در مدل های مختلفی موجود می باشد و با توجه به نیاز شما ارائه می گردد.

عدل گیر لیفتراک

این شرکت ارائه دهنده انواع الحاقیه عدل گیر لیفتراک با برندهای Cascade و Kaup آلمان به همراه خدمات نصب و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. همچنین لازم به ذکر است عدل گیر لیفتراک قابل استفاده در تمامی برند های لیفتراک از جمله تویوتا ؛ کوماتسو و سهند می باشد.

ما برای شما این مقاله را تهیه کرده ایم تا شما را با تمامی مزیت ها ی این محصول آشنا سازیم تا شما بتوانید یک انتخاب عالی برای لیفتراک خود داشته باشید ؛ پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

عدل گیر لیفتراک

کاربردهای عدل گیر لیفتراک

موارد استفاده و کاربردهای عدل گیر لیفتراک (بغل گیر لیفتراک) به شرح زیر می باشد :

برای حمل و انتقال کالاهایی همانند : ورق های کاغذی، خمیر کاغذ، منسوجات، پنبه خام، صنایع کنف خام، محصولات بازیافتی، عدل های الیاف، گونی نخ و در بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که ما در اینجا چند مورد از آنها را خدمت شما عرض کردیم.

عدل گیر لیفتراک

کارخانه جات و صنایعی که از عدل گیر استفاده می کنند :

بغل گیر کاربرد بسیار زیاد و گسترده ای در صنعت حمل و نقل دارد. بخش عمده ی مصرف از این ابزار در بنادر کشتیرانی می باشد. این مناطق برای جابجایی امن و آسان قطعات سنگین کشتیرانی نیاز به یک ابزاری دارند که :

  • ایمنی کاربران را تضمین کند.
  •  از آسیب رسیدن به قطعه ی مربوطه جلوگیری کنند.
  •  در زمان صرفه جویی کنند.
  •  در نیروی انسانی صرفه جویی کنند.

عدل گیر لیفتراک

این ابزار چیزی نیست جز لیفتراک و الحاقیات لیفتراک که تمامی این خدمات را برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد. این ابزار در تمامی کارخانه ها مخصوصا بنادر کشتیرانی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند اما در کارخانه جات و صنایع دیگری از جمله:

– در کارخانجات الیاف

– ریسندگی

– بافندگی

بسیاری از صنایع و کارخانه جات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که ما در اینجا چند مورد از آن را خدمتتان ذکر کردیم.

عدل گیر لیفتراک

ویژگی های عدل گیر لیفتراک

اگر بخواهیم از خصوصیات گوناگون و ویژگی های عدل گیر لیفتراک (بغل گیر لیفتراک) نام ببریم میتوانیم به موارد ذیل که مهمترین ویژگی های عدل گیر، این الحاقیه ی مهم و کاربردی لیفتراک است نام ببریم.

  1.  از جمله نکات قابل ذکر این است که ایمنی و اعتماد راننده لیفتراک را نسبت به بار بلند شده تضمین می کند.
  2.  از افتادن بار بلند شده و سقوط آن برروی زمین جلوگیری می کند و همین امر باعث میشود بار آسیب نبیند.
  3.  این ابزار به گونه ایی طراحی شده است که به کاربر اجازه می دهد بارهای سنگین را درحالی که بار را در مقابل خود جابجا می کند را مشاهده کند. این ابزار باعث می شود دید و کنترل بهتری بر موقعیت و قرارگیری بارها داشته باشند.
  4.  از بروز هرگونه خطای انسانی و یا اشکال و پارگی در مدار هیدرولیک لیفتراک جلوگیری می کند.
  5.  بار را بصورت ایمن بلند می کند و از صدمه رسیدن به بار مربوطه جلوگیری می کند.
  6.  قابلیت نصب برو روی انواع لیفتراک را دارد.
  7.  جنس بازوان آن از فولاد می باشد.
  8.  امکان همزمانی باز و بسته شدن بازوان را به کاربر راننده می دهد.

عدل گیر لیفتراک

چند نکته ی مثبت و موثر در ارتباط با شرکت لیفت گستر آسیا بخوانید :

– این شرکت در جهت ارائه ی خدمات تکمیلی به شما مشتریان و متقاضیان عزیزان در صورت نیاز آماده نصب و تعمیر عدل گیر لیفتراک و خدمات رسانی به سراسر کشور می باشد.

– عدل گیر لیفتراک یک ابزار عالی به عنوان “ تسهیل بار بری ” برای کلیه امورحمل ونقل می باشد. این شرکت با افتخار این مژده را به شما عزیزان میدهد عدل گیر لیفتراک توسط این شرکت گارانتی می شوند.

مشتریان عزیز میتوانند در جهت تکمیل اطلاعات خود برا دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرند تا شما عزیزان را در جهت انتخابی بهتر راهنمایی کنند. این شرکت با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت ، در زمینۀ واردات ، فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات انواع لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.

راه های ارتباطی با لیفت گستر

شما مشتریان و متقاضیان محترم میتوانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

  1. ثبت درخواست در سایت که توسط تیم پشتیبانی ما در کوتاه ترین زمان بررسی میگردد و به درخواست شما پاسخ داده می شود .
  2. تماس از طریق شماره تلفن که بسیار سریع پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید کرد .
    کیفیت کار ؛ الویت شرکت ما می باشد .

اگر دنبال محصول با کیفیت همراه با گارانتی و ضمانت هستید ؛ این فرصت استثنایی را از دست ندهید .

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع  الحاقیه لیفتراک ( عدل گیر لیفتراک ) میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 02144793001                  همراه: 09122385849
ایمیل: liftgostar@gmail.com

درخواست خودتون رو ثبت کنید