کویل گیر لیفتراک

کویل گیر لیفتراک (درام لیفتراک)

کویل گیر لیفتراک که با نام درام لیفتراک نیز شناخته می شود ؛ یکی از انواع الحاقیه لیفتراک به شمار می رود که همانند سایر ملحقات لیفتراک کمک شایانی در امر جابجایی به تمامی کارخانجات و صنایع کرده است.

با توجه به این موضوع که جابجایی و حمل محصولات بزرگ و سنگین امری است طاقت فرسا و نیروی انسانی زیادی را خواهان است از این رو یک الحاقیه ی لیفتراک با نام کویل گیر لیفتراک را خدمت شما مشتریان عزیز معرفی می کنیم.

این محصول برای جابجایی و حمل رول های طولانی و بزرگ استفاده میشوند. از جمله فرش و لاستیک و... بکار می رود. استفاده از این محصول سبب سهولت جابجایی محصولات رولی در کارخانجات و انبار ها می شود.

شرکت لیفت گستر آسیا با توجه به نیاز عمده ی کارخانه جات و صنایع اقدام به فروش این الحاقیه یپر مصرف کرده است. از این جهت کمک شایانی به تمامی انبار داران و صنایع مختلف برای جابجایی و تخلیه ی بارها کرده است.

این شرکت ارائه دهنده انواع الحاقیه های لیفتراک از جمله درام گیر لیفتراک با برندهای Cascade و Kaup آلمان به همراه خدمات نصب و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

همچنین لازم به ذکر است این شرکت تمامی ملحقات لیفتراک را تهیه می کند و خدمت شما مشتریان عزیز ارایه می کند و برای تعمیر انواع لیفتراک و ملحقات آن اعلام آمادگی دارد.

این شرکت با افتخار این مژده را به شما عزیزان می دهد کویل گیر لیفتراک و تمامی ملحقات و خدماتی که توسط شرکت ارایه می گردد ؛ دارای گارانتی می باشد.
برای آشنایی بیشتر با این شرکت به پاراگراف زیر توجه فرمایید :

شرکت لیفت گستر آسیا

با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت ، در زمینۀ واردات ، فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات انواع لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.

کویل گیرها دستگاه هایی هستند که برای باز کردن رول مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول قابل استفاده بر روی تمامی برند های لیفتراک از جمله تویوتا ؛ کوماتسو و حتی لیفتراک های تولید ملی مانند سهند می باشد.

موارد مورد استفاده کویل گیر لیفتراک

این محصول یکی از پر کاربرد ترین ملحقات لیفتراک به شمار می رود که در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. ما در اینجا چند نمونه از این صنایع را خدمتتان ارایه کرده ایم.

  • فرش
  • لاستیک
  • بارهای کیسه مانند
  • و...

مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه های کویل گیر لیفتراک

کویل گیرها در سایزهای گوناگونی تولید می شوند. آن ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از این مدل ها، دارای اندازه های مشخص می باشند.

  • کویل گیر در تناژ ۱۲
  • کویل گیر در تناژ ۳
  • کویل گیر در تناژ ۱۵
  • کویل گیر در تناژ ۲۵
  • کویل گیر در تناژ ۱۰
  • و...

این شرکت با تجربه و کار آزموده ساخت سفارشی کویل گیر را در تناژ های مختلف قبول می کند.

رنگ بندی کویل گیر لیفتراک

رنگ بندی های مختلف کویل گیر باعث شده تا این نمونه از دستگاه از آن حالت یکنواختی خارج شده و به خود رنگ و روی دیگری بگیرد و به این محصول تنوع خاصی ببخشد.

این محصول در رنگ های مختلفی در بازار تهیه و توزیع می شوند که در اینجا چند نمونه از آن را خدمتتان ارایه کرده ایم.

  • رنگ زرد
  • رنگ سبز
  • رنگ نارنجی
  • رنگ قرمز
  • رنگ نقره ای
  • رنگ های ترکیبی

همچنین لازم به ذکر است این محصول میتواند به سفارش شما مشتریان محترم ؛ رنگ دلخواهتان را بگیرد.

مزایای استفاده از کویل گیر لیفتراک

استفاده از این الحاقیه مزایای بسیار زیادی را برای شما عزیزان به همراه دارد که در این مقاله ما به تعدادی از آنها برای آشنایی بیشتر شما عزیزان اشاره کرده ایم.

  1. سهولت در جا به جایی اشیای رول شکل :
    با نصب این الحاقیه بر روی لیفتراک خود به آسانی میتوانید کالا های رول مانند خود را جابجا نمایید.
  2. صرفه جویی در زمان :
    شما میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را جابجا نمایید.
  3. صرفه جویی در نیروی انسانی :
    با توجه به سنگین بودن برخی از کالاها مانند فرش و... ؛ شما مستلزم بکار گیری چند تن از افراد برای جابجایی کالاهای خود هستید. به جای استفاده از چند نیروی انسانی میتوانید از یک الحاقیه ی مناسب به نام کویل گیر لیفتراک برای حمل بار خود استفاده نمایید.
  4. جلوگیری از آسیب وارده به بار :
    با استفاده از درام گیر لیفتراک ؛ بار های خود را میتوانید بصورت ایمن حمل نمایید.
  5. چیدمانی مرتب :
    این الحاقیه میتواند تمامی بار های شما را به بهترین و مرتب ترین نحو ممکن چیدمان کنید.
  6. صرفه جویی در هزینه :
    از آنجا که جابجایی بارها ی سنگین توسط نیروی انسانی میتواند باعث بروز آسیب به بار شود ؛ شما میتوانید با استفاده از این محصول جلوی آسیب وارده بر بار خود را بگیرید و از نظر هزینه صرفه جویی نمایید.
  7. تنوع در رنگ بندی :
    همانطور که در بالا ذکر شد ؛ تنوع در رنگ بندی این محصول یک مزیت عالی می باشد که از یک نواختی آن جلوگیری کرده است.

شما مشتریان و متقاضیان محترم میتوانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

ثبت درخواست در سایت که توسط تیم پشتیبانی ما در کوتاه ترین زمان بررسی میگردد و به درخواست شما پاسخ داده می شود.
تماس از طریق شماره تلفن که بسیار سریع پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید کرد .

 

********************************

 

کویل گیر لیفتراک نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای حمل و جابجایی انواع رول های طولانی مانند فرش و لاستیک به وسیلۀ لیفتراک بکار میرود. شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه کویل گیر لیفتراک و رول گیر با برندهای Cascade و Kaup آلمان  به همراه خدمات نصب و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع  الحاقیه لیفتراک کویل گیر لیفتراک و خدمات  تعمیرونصب میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 02144793001                   همراه: 09122385849
ایمیل: liftgostar@gmail.com

کویل گیر لیفتراک