لیفتراک تویوتا

لیفتراک تویوتا

فروش لیفتراک تویوتا   لیفتراک تویوتا

لیفتراک تویوتا دارای ظاهری با ظرافت، همراه با قدرت بالا و کیفیتی پایدار است. قدرت و آلایندگی بسیار پایین لیفتراک رضایت مشتری را در هر شرایط محیطی همیشه می تواند جلب کند.انجام پروژه با لیفتراک تویوتا در هر زمان و مکان همیشه خوشایند است.

داستان لیفتراک تویوتا به قصه پرفراز ونشیب صنایع سنگین تویوتا بازمی گردد که پس از روبرو شدن با مشکلات تبدیل به شرکتی پیشگام و قابل اعتماد شده است. صنایع سنگین تویوتا داستان استوار در زمینه صنایع سنگین دارد که می توان رد آن را در حدود سالهای دهه 1930 یافت از زمانی که صنایع سنگین تویوتا شروع به کار کرد آنها شرکت صنایع تلفیقی سنگین را در چهار شاخه طبقه بندی کردند: خودرو سازی ، موتور و ماشین آلات، سیستم های الکترونیک و الکتریک، تجهیزات ساخت و ساز و لیفتراک.

موفقیت صنایع سنگین تویوتا مدیون بنیانگذار خود و عقیده فلسفی وی بود: خرد خلاق، تفکر مثبت و حرکتی تزلزل ناپذیر. با چنین ایده هایی است که لیفت گستر آسیا نیز تلاش دارد که خود را به عنوان عرضه کننده محصولات تویوتا پیشگام سازد و بر حمایت و پشتیبانی فروش تمرکز بی همتایی از خود نشان دهد. پارت ماشین شرکتی است که کارمندان آن با حس مسئولیت پذیری در فضایی شفاف خود را پایبند به اجرای ایده های تویوتا می داند. چشم انداز پارت ماشین به گونه ای ترسیم شده است تا به بهترین عرضه کننده لیفتراک و خدمات پس از فروش تویوتا در ایران تبدیل شود. آگاهیم که نیاز داریم تا گام های بلندی در این راه برداریم و خدمات عالی را ارائه بدهیم تا این چشم انداز رنگ حقیقت به خود بگیرد.پارت ماشین صبورانه فسلفه تویوتا را در روبروی چشمان خود قرار می دهد تا بتواند رشدی پایدار همراه با بهبود کیفیت در فروش و خدمات پس از فروش را در همکاری با مشتریان خود به دست آورد. این شرکت امیدوار است بتواند مشتریان خود را در رسیدن به موفقیت های بزرگ یاری برساند.

شرکت لیفت گستر آسیا  نماینده فروش لیفتراک تویوتا با مناسب ترین قیمت و شرایط بصورت تحویل فوری می باشد، شایان ذکر است محصولات این شرکت شامل: لیفتراک 1 تن تویوتا ،لیفتراک 1.5 تن تویوتا ، لیفتراک 2 تن تویوتا ، لیفتراک 2.5 تن تویوتا ، لیفتراک 3 تن تویوتا ، لیفتراک 5 تن تویوتا، لیفتراک 7 تن تویوتا ،با سوخت های دیزلی، برقی و دوگانه سوز ( گاز و بنزین ) و انواع ریچتراک بوده و کلیه محصولات به مدت یک سال و یا 2500 ساعت کارکرد از طرف شرکت و مطابق با استانداردهای شرکت سازنده دارای گارانتی میباشد .

در این راستا بسیاری از مدل های دستگاه ها در نمایشگاه مرکزی شرکت قابل عرضه و تحویل فوری به مشتریان محترم میباشد که با توجه به شرایط و نوع کاربری مشتریان،وبه منظور راهنمایی بیشتر خواهشمند است ، با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت به شماره های  02144793001   و 02144793002  واحد فروش لیفتراک تویوتا  تماس حاصل فرمائید.