کارتن گیر

کارتن گیر لیفتراک

کارتن گیر لیفتراک (کارتن کلمپ لیفتراک)

کارتن گیر لیفتراک (کارتن کلمپ لیفتراک) نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای جابجایی و حمل کارتن و بسته های کارتنی به وسیلۀ لیفتراک بکار میرود. شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه کارتن گیر لیفتراک ( کارتن کلمپ لیفتراک ) با برندهای Cascade و Kaup آلمان  به همراه خدمات  نصب  و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

وظیفه ی اصلی کارتن گیر لیفتراک

وظیفه ی اصلی این الحاقیه ی لیفتراک ؛ انتقال بارها با استفاده از بازو های آلمینیومی میباشد که کار جابجایی شما عزیزان را بسیار آسان می سازد. در واقع کارتن کلمپ لیفتراک بجای شاخک های لیفتراک نصب می شود و مخصوص حمل کارتن و بسته های کارتنی می باشد. این الحاقیه ی پر کاربرد برای گرفتن ؛ بلند کردن وچید مان محصولات در بسته های کارتونی کوچک و بزرگ شما عزیزان طراحی شده است و کار شما مشتریان محترم را در حمل و جا به جایی و چید مان کارتن ها 4 برابر سریع تر خواهد کرد.

پس شما با خرید این محصول کار آمد نه تنها چید مان کارتن های بزرگ خود را راحت تر انجام می دهید ؛ بلکه در زمان هم صرفه جویی خواهید کرد و به جای استفاده از چندین نیروی انسانی ؛ کار خود را با یک الحاقیه ی لیفتراک بصورت منظم انجام خواهید داد. در ادامه در ارتباط با مزیت های این الحاقیه به صورت کامل خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد تا شما مشتریان محترم با شناخت بهتر این محصول بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید کارتن کلمپ لیفتراک خود داشته باشید.

کارتن گیر لیفتراک (کارتن کلمپ لیفتراک) قابل نصب بر روی تمامی برند های لیفتراک از جمله کوماتسو ؛ تویوتا و لیفتراک تولید ملی همانند سهند و تمامی نوع لیفتراک ها از جمله دو گانه سوز ؛ دیزلی ؛ برقی و... می باشد.

نام های دیگر کارتن کلمپ لیفتراک

  • کارتون کلمپ
  • کارتن گیر
  • بغل گیر
  • یخچال گیر
  • گرفتن بسته های کارتن

مزیت های کارتن گیر لیفتراک :

- به جای استفاده از چندین نیروی انسانی ؛ از یک الحاقیه کارتن گیر لیفتراک برای جابجایی اشیا ی کارتن مانند خود استفاده می کنید که این مسئله از جنبه ی اقتصادی برای شما عزیزان مرقوم به صرفه خواهد بود.

- این الحاقیه تمامی کارتن ها را بصورت مرتب چیدمان خواهد کرد که در نهایت برای شما عزیزان فضای بیشتری باقی خواهد ماند.

- این محصول به گونه ایی طراحی شده است که اشیا ی کارتن شکل که مربع و مستطیل می باشند را به آسانی جابجا خواهد کرد.

- صرفه جویی زمان جهت جابجایی اشیا ی کارتن شکل ( زیرا زمان جابجایی را 4 برابر سریع تر خواهد کرد و در زمان شما بسیار صوفه جویی خواهد شد. )

- حسگر های موجود در کارتن کلمپ ، فشار وارد شده به بار را به نسبت وزن آن تعیین میکند و آسیبی به بسته های کارتنی نمیرساند در نتیجه میزان خرابی بار به نسبت قابل توجه ایی کاهش پیدا خواهد کرد.

- اعتماد راننده لیفتراک را نسبت به بار بلند شده بالا میبرد.

- ایمنی کاربر را نسبت به بار بلند شده تضمین خواهد کرد و در واقع هیچ آسیبی به کاربر راننده وارد نخواهد شد.

- از سقوط بار جلوگیری خواهد کرد در نتیجه این محصول ایمنی بار را هم تضمین خواهد کرد واز جنبه ی اقتصادی مرقوم به صرفه خواهد بود.

امکانات کارتن گیر لیفتراک :

- کارتن گیر قابلیت نصب برو روی انواع لیفتراک در هر برتد و نوعی که یاشد را دارا می باشد.

- جنس بازوان آن از المینیوم مرقوب می باشد و از آنجا که آلمینیوم بسیار محکم و با دوام است ؛ که هم ایمنی بار و هم ایمنی کاربر راننده را تضمین خواهد کرد.

- طول بازوان این محصول میتواند سفارشی باشد و متناسب با نیاز مشتری طراحی می شود.

- شرکت لیفت گستر آسیا برای تمامی محصولاتش دارای گارانتی وخدمات پس از فروش می باشد.

-این شرکت با تجربه و کار آزموده ساخت سفارشی کارتن کلمپ را در ابعاد مختلف قبول می کند.

چند نکته ی مثبت و موثر در ارتباط با شرکت لیفت گستر آسیا بخوانید :

- این شرکت در جهت ارائه ی خدمات تکمیلی به شما مشتریان و متقاضیان عزیزان در صورت نیاز آماده نصب و تعمیر کارتن گیر لیفتراک و خدمات رسانی به سراسر کشور می باشد.

- کارتن کلمپ لیفتراک یک ابزار عالی به عنوان “ تسهیل بار بری ” برای کلیه امورحمل ونقل کارتن ها و اجسامی مشابه آن می باشد.

پس خرید این محصول فوق العاده را از شرکت لیفت گستر آسیا از دست ندهید.

******

این شرکت با افتخار این مژده را به شما عزیزان میدهد که کارتن گیر لیفتراک و محصولات مورد نیاز لیفتراک توسط این شرکت ارائه می شود و همچنین دارای گارانتی می باشد.
مشتریان عزیز میتوانند در جهت تکمیل اطلاعات خود برا دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرند تا شما عزیزان را در جهت انتخابی بهتر راهنمایی کنند.
شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه کارتن گیر لیفتراک با برندهای Cascade و Kaup آلمان به همراه خدمات نصب و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

این شرکت با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت ، در زمینۀ واردات ، فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات انواع لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.

شما مشتریان و متقاضیان محترم میتوانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

  1. ثبت درخواست در سایت که توسط تیم پشتیبانی ما در کوتاه ترین زمان بررسی میگردد و به درخواست شما پاسخ داده می شود.
  2. تماس از طریق شماره تلفن که بسیار سریع پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید کرد.

کیفیت کار ؛ الویت شرکت ما می باشد.
اگر دنبال محصول با کیفیت همراه با گارانتی و ضمانت هستید ؛ این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع  الحاقیه لیفتراک میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 02144793001                    همراه: 09122385849
ایمیل: liftgostar@gmail.com

کارتن گیر

کارتن گیر

کارتن گیر

کارتن گیر