لیفتراک کارکرده

خرید و فروش انواع لیفتراک دست دوم و لیفتراک کارکرده

لیفتراک

لیفتراک نام دیگر ان افرازه می باشد. یکی از قدرتمندترین وسایل نقلیه برای صنایع مختلف می باشد. اگر شما مشتریان و متقاضیان محترم نیاز به جابجایی بارهای سنگین در انبار و در زمینه ساخت و ساز داشته باشید، میتوانید از لیفتراک ها استفاده نمایید.
لیفتراک ها با خیال راحت می توانند اشیایی را که انسان نمی تواند حمل و جا به جا کنند ، به آسانی جا به جا نمایند.

اجزای لیفتراک

هر لیفتراک از اجزای گوناگونی تشکیل شده است که در ذیل به مهمترین آنها اشاره میکنیم :

دکل :

پیستون های هیدرولیک به دو ساختار اصلی و عمودی متصل می شوند که به عنوان "دکل" شناخته می شوند. چنگال هایی که قصد حمل بار را دارند ؛ توسط یک جفت قرقره زنجیر غلتکی که تکیه گاه آنها یک دنده در بالای دکل است به بدنه اصلی لیفتراک متصل می شوند.
از این رو ، وقتی پیستون های هیدرولیکی دکل ها را به سمت بالا فشار می دهند ، چرخ دنده ها دکل ها را به زنجیر غلتک فشار می دهند. یک طرف زنجیر به قاب غیر متحرک لیفتراک ثابت است و تنها راهی که دکل ها می توانند به سمت بالا حرکت کنند این است که چرخ دنده ها در جهت عقربه های ساعت بچرخند و چنگال ها را از بالای سر بکشند.
اهمیت این مکانیسم این است که اجازه می دهد چنگال ها از دسترس سیلندرها دور شوند. اگر قرقره های زنجیر غلتکی نباشند ، لیفتراک ها برای بالا بردن بار تا ارتفاع معادل به سیلندرهای بلندتر ی احتیاج دارند.

شاخک :

شاخک یکی دیگر از اجزای اصلی لیفتراک ها میباشد. لیفتراک یک وسیله نقلیه کوچک صنعتی است که دارای یک سکوی چنگال برقی است که در قسمت جلوی آن متصل است و می تواند برای بالا بردن یا حرکت دادن آن برای قرار دادن در زیر بار بالا و پایین بیاید.

ملحقات که با توجه به نوع فعالیت برای ترابری ، جابجایی و انبارکردن بارها در اشکال و ظرفیت‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود و متناسب با نوع کار و محیط از سوخت‌های فسیلی ، گاز یا برق استفاده می‌کنند.

ملحقات لیفتراک

به کلیه تجهیزاتی گفته می شود که توسط شرکت سازنده لیفتراک، مطابق با استانداردهای لازم برای حمل و جابجائی بارهای خاص به دکل یا شاخک لیفتراک اضافه می‌شود.
الحاقیه‌ های قابل نصب روی لیفتراک دارای انواع زیر می‌باشد:

تجهیزاتی نظیر گیج‌ها ، کنترل‌کننده‌ها و نشانگر سرعت که بوسیله آن‌ها وضعیت و عملکرد لیفتراک تحت کنترل در می‌آید.

مقدار باری که لیفتراک میتواند حمل کند به شرح زیر است:

حداکثر بار مجاز ایمن که توسط لیفتراک جابه‌جا می‌شود و بوسیله کارخانه سازنده بر روی پلاک مشخصات ماشین درج می شود.
قبل از استارت و روشن نمودن لیفتراک ، بایستی مراحل زیر در خصوص بررسی چگونگی وضعیت لیفتراک را مورد توجه قرار دهیم:

- تایرها و فشار باد تایرها را کنترل کنید.

- از محکم بودن پیچ چرخ‌ ها مطمئن شوید.

- آب رادیاتور را بازدید کنید و چنانچه کسری دارد آن را مرتفع سازید.

- روغن موتور را نیز بررسی کنید.

- ترمز دستی و بوق و فرمان ماشین را چک کنید.

- بررسی کنید که آیا دکل و سیستم هیدرولیک درست کار می‌کند.

- در صورتی که از لیفتراک گازی استفاده می‌شود از سلامتی سیلندرهای گاز و شیلنگهای مربوطه قبل از استارت زدن باید اطمینان حاصل کرد.

- از ایمنی و سالم بودن شاخک‌ها و قفل مربوطه مطمئن شوید.

- فاصله ارتفاع بین لبه دو شاخک نباید بیش از ۶ میلی‌متر باشد.

- شاخکهای دکل نباید بیش از ۱۰٪ در قسمت پاشنه دچار سائیدگی شده باشد و نیز نباید کج شده باشد.

منبع نیرو لیفتراک

منبع تغذیه لیفتراک از یک موتور احتراق داخلی تشکیل شده است. موتور می تواند توسط LPG ، CNG ، گازوئیل و گاز طبیعی تأمین شود. لیفتراک های برقی از سلول های سوختی یا باتری های اسید سرب نیرو می گیرند.

یک لیفتراک چگونه کار می کند؟

لیفتراک ها قدرت خود را از دو مکانیزم گره زنی می گیرند،

یک جفت سیلندر هیدرولیکی

دسته بالابر به پمپ هوا برقی در پایه لیفتراک متصل شده است. هنگامی که دسته فشار داده شد ، پمپ هوا را که هوای خارج را از طریق یک فیلتر می کشد ، تحریک می کند و آن را به لوله ای می رساند که به سیلندرهای هیدرولیک می رسد.
یک سیلندر هیدرولیکی متشکل از یک لوله توخالی است که در انتهای آن با یک پیستون روان کننده انعطاف پذیر در سر دیگر بسته شده است. هوا از طریق قاعده سیلندر محصور می شود که به گازها اجازه می دهد بدون خروج از آنها وارد شوند.
حجم گاز در سیلندر فشار داخل آن را افزایش می دهد. فشار وارد شده به ناحیه سر پیستون ، نیرویی به سمت بالا ایجاد می کند. این نیرو باعث حرکت پیستون به سمت بالا ، افزایش حجم گاز و به حداقل رساندن فشار می شود. تعادل فیزیکی در ارتفاع لیفتراک و نیرویی معادل از گاز و بار لیفتراک ایجاد می کند.

یک جفت قرقره زنجیره ای غلتکی

قرقره های زنجیره ای غلتکی یک مکانیزم بالابر است که در لیفتراک ها تعبیه میشوند.

کنترل ها

لیفتراک ها دارای دو مجموعه کنترل هستند، یکی برای فرمان و دیگری برای بالابری.

کنترل فرمان

فرمان دارای عملکردی مشابه چرخ های گلف است که دارای پدال شتاب ، فرمان ، ترمز ، دنده عقب و دنده جلو است. لیفتراک ها از فرمان چرخ عقب استفاده می کنند. وقتی فرمان را روشن می کنید ، چرخ در محور عقب شروع به چرخش به عقب و جلو می کند. این امر به طور عمدی طراحی شده است تا به اپراتور اجازه دهد در هنگام حمل بار ، درجه چرخش و دقت بیشتری داشته باشد.

کنترل بالابر

كنترل بالابر شامل دو اهرم است:

یكی برای بلند كردن چنگال به بالا و پایین

دیگری برای شیب دادن بار عقب و چهارم.

مکانیسم شیب تا حدودی متفاوت است. دو جفت سیلندر هیدرولیکی اضافی به پایه دکل ها متصل شده است. هنگامی که دستگیره شیب در جهت جلو حرکت کرد ، هوا به طور خودکار محفظه را پر می کند. افزایش فشار کافی است تا سر پیستون را فشار داده و دکل ها را از بدنه خودرو دور کند.

هنگامی که دستگیره شیب به عقب منتقل شد ، هوا به آرامی از سیلندر عبور کرده و به قسمت دیگر سیلندرهای متصل به دکل منتقل می شود. وقتی پیستون ها به جلو رانده می شوند ، دکل ها به سمت عقب رانده می شوند.

شرکت لیفت گستر آسیا با توجه به ظرفیت بالای انبار و نگهداری از دستگاه های مختلف لیفتراک اقدام به خرید و فروش انواع لیفتراک دست دوم (لیفتراک کارکرده) کرده است. ضمن اینکه شما عزیزان میتوانید در صورت تمایل میتوانید دستگاه لیفتراک دست دوم  یا لیفتراک استوک (کارکرده)  خود را در این وبسایت به فروش برسانید.

این شرکت در جهت ارائه ی خدمات تکمیلی به شما مشتریان و متقاضیان عزیزان در صورت نیاز آماده نصب و تعمیر لیفتراک و خدمات رسانی به سراسر کشور می باشد.

شرکت لیفت گستر آسیا با افتخار این مژده را به شما عزیزان میدهد لیفتراک توسط این شرکت گارانتی میشوند.

مشتریان عزیز میتوانند در جهت تکمیل اطلاعات خود برا دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرند تا شما عزیزان را در جهت انتخابی بهتر راهنمایی کنند.کیفیت کار ؛ الویت شرکت ما می باشد. اگر دنبال محصول با کیفیت همراه با گارانتی و ضمانت هستید این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

خرید و فروش لیفتراک کارکرده - فروش لیفتراک دست دوم- لیفتراک استوک - لیفتراک دست دوم

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع  لیفتراک دست دوم و خرید و فروش لیفتراک کارکرده خود در وبسایت میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 2-02144793001                    همراه: 09122385849
ایمیل: liftgostar@gmail.com

لیفتراک های کارکرده