لیفتراک دیزلی بائولی

فروش لیفتراک بائولی   لیفتراک بائولی | لیفت گستر آسیا

گروه کایون در کشور آلمان متشکل از شش کمپانی OM ، Fenvick ، Baoli ، STILL ، Linde و Voltas تاسیس و با ارائه محصولات وخدمات در زمینه لیفتراک و ماشین آلات انبارداری در اروپا و جهان نامی مطرح و شناخته شده میباشد.
گروه کایون دومین تولید کننده بزرگ لیفتراک و ماشین آلات انبارداری در اروپا می باشد و هم چنین رهبری این بازار را در اروپا برعهده دارد.
کمپانی های STIIL . Linde و Baoli در سراسر دنیا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین لیفتراک ها و تجهیزات انبارداری دربین صنعتگران بزرگ دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار میباشند.
کمپانی های Fenvick در فرانسه ، OM در ایتالیا و Voltas در هند ، دارای بیشترین تولید و برترین کیفیت در بین رقبای خود می باشند.

کمپانی Baoli به عنوان یکی از اعضای گروه کایون در ضمینه تولید و ارائه خدمات لیفتراک بائولی و تکنولوژی انبار داری توسط گروه کایون درنزدیکی شهر شانگهای تاسیس و مدیریت می شود.
کمپانی Baoli تولید کننده انواع لیفتراک های دیزل ، دوگانه سوز ، برقی و هم چنین انواع استاکر ریچ تراک و جک پالت و یدک کش در تناژهای مختلف می باشد.
کمپانی Baoli توانسته با ارائه محصولات باکیفیت که دارای استانداردهای روز دنیا میباشند و همچنین ارائه خدمات گسترده، صنعتگران را در کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری یاری نماید و توجه بسیاری از صنعتگران را در سراسر دنیا به خود معطوف سازد.

شرکت لیفت گستر آسیا  نماینده فروش لیفتراک بائولی با مناسب ترین قیمت و شرایط بصورت تحویل فوری می باشد، شایان ذکر است محصولات این شرکت شامل: لیفتراک دیزل 1.8 تن بائولی،لیفتراک 3 تن و 3.5 تن دیزل بائولی، لیفتراک 4 تا 10 تن دیزلی بائولی ، لیفتراک 1.8 تن دوگانه سوز بائولی ، لیفتراک 3 تن دوگانه سوز، لیفتراک 5 تن و لیفتراک 4 تن دوگانه سوز بائولی، لیفتراک 3 چرخ و 4 چرخ برقی بائولی و سایر لیفتراک های بائولی ، با سوخت های دیزلی، برقی و دوگانه سوز (گاز و بنزین) و انواع پالت تراک و استاکر بوده و کلیه محصولات به مدت یک سال و یا 2500 ساعت کارکرد از طرف شرکت و مطابق با استانداردهای شرکت سازنده دارای گارانتی میباشد .

در این راستا بسیاری از مدل های دستگاه ها در نمایشگاه مرکزی شرکت قابل عرضه و تحویل فوری به مشتریان محترم میباشد که با توجه به شرایط و نوع کاربری مشتریان،وبه منظور راهنمایی بیشتر خواهشمند است ، با شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت به شماره های  02144793001   و 02144793002  واحد فروش لیفتراک بائولی تماس حاصل فرمائید.