liftgostar.com

تعمیر لیفتراک برقی

Electric forklift repair

بخش تعمیرات تخصصی لیفتراک برقی شرکت لیفت گستر آسیا با استفاده از تجهیزات به روز و مدرن زیر نظر کادر فنی متخصص و مجرب در زمینه برق و الکترونیک و آشنا به امور تعمیرات برقی لیفتراک، با بهره گیری از آزمایشگاه تخصصی لیفتراک برقی بر آن است تا با دقت و ظرافت هر چه تمام در زمینه تعمیرات لیفتراک های برقی همانند لیفتراک های ترانزیستوری، تریستوری و کنتاکتوری به شما مشتریان عزیز خدمت رسانی کند. آزمایشگاه تخصصی لیفتراک برقی شامل کلیه ی ابزار های فنی و بعضا دست ساز توسط تعمیر کاران لیفت گستر آسیا می باشد تا بتواند پاسخگوی تعمیرات دقیق و کامل لیفتراک های برقی مشتریان گرامی باشد.

تعمیرکار لیفتراک برقی
تعمیر لیفتراک برقی 1

از قابلیت های این بخش می توان به تعمیر لیفتراک های برقی قدیمی مانند لیفتراک اِلمنتی و کانتاکورتی و تعمیر درایور های لیفتراک برقیِ رِتروفیت، در بهترین زمان و مناسب ترین قیمت اشاره کرد. به طوری که پس از تعمیر، راندِمان لیفتراک برقی شما تا ۷۰٪ افزایش خواهد یافت.
سایر توانمندی های آزمایشگاه تخصصی لیفتراک های برقی لیفت گستر آسیا به شرح ذیل است:

🛑 تحقیق و اقدام لازم در زمینه افزایش راندِمان مصرف سوخت و طول عمر قطعات به کار رفته در سیستم لیفتراک._تعمیرات تخصصی لیفتراک های برقی(ترانزیستوری، تریستوری).
🛑به روز رسانی سیستم لیفتراک های برقی با توجه به راندِمان پایین دستگاه های المِنتی با تعویض و به روز رسانی تمامی ساختار های آن و نصب جدیدترین دِرایور های هیدرولیکی و حرکتی با بهترین بازدهی مصرف به طوری که طول عمر این قطعات اغلب گران قیمت، بیش از ۵۰٪ افزایش یافته و کیفیت انتقال بار و نیروی محرکه لیفتراک برقی شما افزایش چشم گیری خواهد یافت.
🛑 تجهیز و نو سازی سیستم برق کشی، ارتقاء نور و استاندارد سازی همه انواع لیفتراک های برقی
🛑 تعمیرات تخصصی انواع الکترو موتور های برقی.
🛑 طراحی و ساخت انواع برد های کنترل لیفتراک برقی(درایورهای CUTTIS و ZAPI).
🛑 تعمیر لیفتراک های برقی کوماتسو، تویوتا و…

درخواست خودتون رو ثبت کنید