تعمیر باتری لیفتراک

چگونه باطری لیفتراک را شارژ کنیم (نکات امنیتی شارژ باطری)

با تغییر شکل لیفتراک ها از IC (احتراق داخلی) به لیفتراک های برقی، چالش نگه داری این دستگاه نیز بیشتر شده است. این مقاله به صورت مرحله ای و دقیق شارژ و نگه داری باطری لیفتراک را توضیح می دهد.

باطری لیفتراک

۱) مطمئن شوید که شارژر مورد استفاده با باتری شما فیکس باشد. این بدان معناست که شارژر ولتاژ خروجی (۲۴ ولت، ۳۶ ولت، ۴۸ ولت و …) درستی داشته باشد. همچنین خروچی آمپر شارژر با باتری آن همسان باشد.
۲) مطمئن شوید که کابل شارژر آسیب ندیده باشد و یا داغ نشده باشد. اتصال دهنده باید در شرایط مناسبی باشد و نباید آسیب دیده و یا شکسته شده باشد. همچنین این کابل نباید سوخته شده و یا حفره حفره باشد. باطری های لیفتراک بعد از اینکه کامل شارژ می شوند نیاز به آب دارد. این آب باید مقطر باشد و عاری از مواد سنگین معدنی باشد. دقت کنید که نباید آن را با آب پر کنید ویا درون باطری خالی آب بریزید.
۳) در ضمانت نامه دستگاه سیستم آبیاری آن را چک کنید. تولیدکنندگان باطری لیفتراک، سیستم آب باطری شما را چک خواهند کرد. اما خودتان نیز به آن توجه کنید.
۴) باطری لیفتراک خود را بیش از ۳۰۰ بار در سال شارژ نکنید.
۵) به باتری اجازه دهید تا به مدت ۸ ساعت شارژ کامل شود. این کار باعث می شود الکترولیتهای باطری با آن ترکیب شوند و باتری را در حالت اجرا و بهینه نگه دارند. شارژ کردن باطری باعث می شود اکسیژن و هیدروژن تولید شود در نتیجه هیچ گاه باطری را با شعله های آتش کنترل نکنید. در کنار باطری سیگار نکشید و آن را در مکان تهویه دار و بزرگ چک کنید.
۶) باطری لیفتراک خود را در هفته یکبار شارژ کنید. این یک چرخه ی طولانی است و بهتر است در پایان هر هفته انجام شود.

شرکت لیفت گستر آسیا وارد کننده انواع باطری لیفتراک برقی آماده مشاوره و فروش انواع باطری لیفتراک برقی و همچنین باطری پالت تراک برقی به شما مشتریان عزیز می باشد.
برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع  باطری لیفتراک میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 2-02144793001            فکس : 02143853026              همراه: 09122385849
ایمیل: info@liftgostar.com

منبع: اخبار و دانستنیهای صنعت ایران

5 نظر

  • تجهیزیار

    جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

    • لیفت گستر آسیا

      سپاس از لطف شما
      Liftgostar.com

  • جایینو

    از سایت خوب تان ممنونم ! جالب بود !

    • لیفت گستر آسیا

      سپاس از لطف شما
      Liftgostar.com

  • محبی

    بسیار مفید

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *