لیفتراک دیزلی هلی

مشخصات فنی خودرو

لیفتراک دیزلی هلی (1.5 الی 3.5 تن) CPCD15-35

لیفتراک دیزلی هلی در زمره محبوب ترین نوع لیفتراک است که در بازار وجود دارد. به دلیل ساختار و نوع احتراق موتورهای دیزل در مقایسه با موتورها بنزینی از قدرت بیشتری برخوردار بوده و می توانند بارهای سنگین تری را بلند کنند و تا ارتفاعات بلندتری بالا ببرند . لیفتراک های دیزلی برای استفاده در مناطق باز طراحی شده اند اما می توانند در انبارهای بزرگ با تهویه مناسب نیز استفاده شوند و بیشتر در مراکز صنعتی و در شرکتهای خدمات بندری و انبار ها و …. استفاده می شوند و با توجه به نوع طراحی لیفتراکهای HELI از سرعت و قدرت مانور بیشتری برخوردار هستند فضای کابین اپراتور بزرگ است و به لحاظ ارگونومیکی به گونه ای طراحی شده که دسترسی به لیورها به راحتی امکان پذیر باشد و صندلی راننده دارای کمربند ایمنی بوده و نسبت به وزن راننده قابل تنظیم می باشد و دکل لیفتراک ها با بیشترین دید برای اپراتور طراحی شده است.
یکی از مهمترین قسمتهای لیفتراک ،​ دکل ( MAST ) میباشد که در دو نوع معمولی ( دو مرحله ای – Doplex) و کانتینررو ( سه مرحله ای – Triplex ) معمولا ساخته میشوند و با توجه به ارتفاع قفسه بندی انبارها در ایران معمولا ارتفاع بالابری دکل های لیفتراک، ۴ یا ۴٫۵ متری سفارش گذاری میشود و با توجه به ساخت دکل های متفاوت توسط شرکت HELI تا ارتفاع ۶ متری قابل سفارش گذاری برای مشتریان میباشد.
معمولا لیفتراک های دیزلی کانتینررو دارای ساید شیفتر (Side shifter) بوده و لیفتراک های دکل معمولی دارای شیر کنترل سه راه بوده که همراه با یک لیور خالی جهت نصب ساید شیفتر و الحاقیه های دیگر ( Attachment ) . . . می باشند.
معمولا در زمان سفارش گذاری لیفتراک های دیزلی هلی HELI ( از ۱٫۵ تن تا ۵ تن ) سعی برآن میشود تا از هر دو نوع دکل سفارش گذارش شود تا نیاز مشتریان با توجه به نوع کارشان برآورد شود در تناژهای سنگین تر ( از ۷ تن به بالا ) معمولا دکل دو مرحله ای با ارتفاع ۴ متری میباشد.
معمولا لیفتراک ها با شاخک (Fork) سفارش گذاری می شود با توجه با استاندارد شاخکها در لیفتراک های HELI سعی شده از نوعی سفارش گذاری شود که بیشتر در بازار ایرانی کارائی دارد .

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد خرید انواع  لیفتراک دیزلی هلی میتو انید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن : 02144793001            فکس : 02143853026              همراه: 09122385849
ایمیل: info@liftgostar.com